REGULAMIN ZAJĘĆ REGULARNYCH i WARSZTATÓW

w SZKOLE TAŃCA DUM TEK

  1. Niniejszy Regulamin zajęć regularnych i warsztatów (zwany dalej “Regulamin”) określa warunki świadczenia usług przez Dum Tek Dance Studio, 90-550 Łódź, ul. Żeromskiego 94C (zwana dalej “Szkoła”) prowadzoną przez: Dum Tek s.c., NIP 7272880094, REGON 528897978, na rzecz Kursantów i warunki zawarcia umowy między Szkołą i Kursantami. 
  2. Organizatorem zajęć i warsztatów tanecznych jest Szkoła. Zapisanie się na kurs tańca lub warsztaty jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu. Po zapoznaniu się z Regulaminem i jego akceptacji przez Kursanta przy zapisie na zajęcia (lub przedstawiciela ustawowego Kursanta) zostanie zawarta umowa cywilnoprawna pomiędzy Szkołą, regulująca wzajemnie zobowiązania Stron. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, stosowane będą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Zgłoszenie na kurs następuje poprzez formularz, udostępniony wraz z informacją o bieżącej ofercie zajęć, bądź przez przesłanie drogą mailową chęci uczestnictwa w zajęciach na adres: kontakt@dumtek.pl. W celu zapisu na zajęcia Kursant (lub jego przedstawiciel ustawowy) musi posiadać aktywne konto e-mail oraz przeglądarkę lub telefon umożliwiający korzystanie z serwisu rezerwacji. W odpowiedzi na zgłoszenie kursant drogą mailową otrzymuje potwierdzenie zapisu oraz szczegóły dotyczące zajęć i płatności. 
  4. Dla zapisów do planowanych grup regularnych zwyczajowo pobierana jest zaliczka w wysokości 40zł w celu zagwarantowania miejsca w grupie. Jeśli po upływie miesiąca grupa nie zbierze się, zaliczki będą zwracane.
  5. Przyjęcie do grupy następuje po mailowym potwierdzeniu otrzymanym z adresu mailowego szkoły: kontakt@dumtek.pl. 
  6. Płatności za zajęcia należy dokonać gotówką, kartą płatniczą lub BLIKiem w siedzibie Szkoły lub na wskazany przez Szkołę numer rachunku bankowego. Przy płatności przelewem Kursant zobowiązany jest w tytule podać swoje imię i nazwisko oraz nazwę grupy. Nieprawidłowe opisanie przelewu może skutkować niewpuszczeniem kursanta na zajęcia.
  7. Szkoła nie gwarantuje miejsca dla wszystkich chętnych. Maksymalna liczba kursantów w grupie jest ustalana w porozumieniu z instruktorką/instruktorem na podstawie warunków lokalowych.
  8. Szkoła oferuje możliwość uczestnictwa z zajęciach i warsztatach w formie stacjonarnej.
  9. Szkoła nie gwarantuje niezakłóconego i wolnego od błędów dostępu do strony. W szczególności dostęp może zostać ograniczony w związku z problemami technicznymi po stronie Szkoły lub koniecznością przeprowadzenia napraw, konserwacji i wprowadzenia nowych rozwiązań.
  10. Kursant może wykupić pojedyncze zajęcia lub karnet miesięczny. Wykupiony karnet jest imienny i nie może zostać przekazany innej osobie.
  11. Kursanci, którzy chcą otrzymać fakturę, zobowiązani są przesłać dane do wystawienia faktury najpóźniej w dniu dokonania płatności. Brak informacji na temat faktury skutkuje wystawieniem paragonu fiskalnego w dniu wpłaty.
  12. Karnety należy opłacać do pierwszych zajęć w miesiącu lub do 3 dni roboczych po zapisie na kurs.
  13. Warsztaty należy opłacić w ciągu 3 dni od zapisu. Wyjątek stanowi inny, ustalony przez organizatora harmonogram opłat umieszczony w szczegółach wydarzenia dla danych warsztatów lub cyklu warsztatów. Przy rezygnacji z warsztatów obowiązują zasady podane poniżej.
  14. W szczególnych przypadkach Szkoła zastrzega sobie prawo przeniesienia zajęć lub warsztatów do innej siedziby, a także zmiany terminu.
  15. Nieobecność na zajęciach lub warsztatach należy zgłosić na adres mailowy kontakt@dumtek.pl lub sms co najmniej na 3 godziny przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku zgłoszenia nieobecności Kursant ma prawo odrobić nieobecność w ciągu 30 dni na innym kursie, na który kursant nie jest zapisany (oraz nie był zapisany przez ostatnie 3 tygodnie). W takim przypadku kursant proszony jest o mailowe zgłoszenie chęci odrobienia nieobecności na innym kursie na adres: kontakt@dumtek.pl. Odrobienie nie jest możliwe w przypadku, gdy w ciągu 30 dni nie odbywają się żadne zajęcia. Niezgłoszona nieobecność nie uprawnia do zwrotu kosztów/możliwości odrobienia zajęć. Nie ma możliwości przepisywania opłat na kolejne zajęcia. Odrabianie nieobecności z zajęć trwających krócej na grupie trwającej dłużej pociąga za sobą konieczność dopłaty w wysokości 5 zł za każde 15 minut różnicy w czasie trwania kursów (dotyczy odrabiania drugiej i kolejnych nieobecności w danym miesiącu).
  16. W przypadku opłacenia kursu, który jeszcze nie rozpoczął funkcjonowania (np. z powodu trwających zapisów), kursant ma prawo wycofania pełnej kwoty do momentu ogłoszenia startu kursu (o którym kursant otrzymuje informację drogą e-mailową). Od momentu udzielenia informacji o starcie grupy nie przysługuje prawo wycofania pełnej wpłaty. W przypadku rezygnacji po ogłoszeniu startu kursu zostanie pobrana opłata za pierwsze zajęcia.
  17. Rezygnacja z kursu i zarazem rozwiązanie umowy następuje drogą mailową na adres kontakt@dumtek.pl. Nieobecność na zajęciach nie zwalnia z obowiązku ich opłacenia (patrz punkt 6) ani nie stanowi rozwiązania umowy. Przy rezygnacji z zajęć regularnych obowiązują zasady podane poniżej.
  18. W przypadku odwołania zajęć Szkoła powiadamia kursanta drogą mailową lub wiadomością SMS (o ile kursant udostępnił swój numer telefonu) co najmniej na 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
  19. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje lub nieszczęśliwe wypadki uczestników zajęć.
  20. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty zagubione na terenie placówki, w której odbywają się zajęcia.
  21. Instruktor ma prawo wyprosić z zajęć osoby, które zakłócają przebieg zajęć. Osoba taka nie ma prawa zwrotu kosztów zajęć, z których została wyproszona.
  22. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać na adres mailowy kontakt@dumtek.pl. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni, a odpowiedź zostanie dostarczona drogą mailową. 
  23. Zwroty są wypłacane na podstawie uzasadnionych wyjaśnień, przesłanych drogą mailową na adres kontakt@dumtek.pl. Szkoła nie dokonuje zwrotu w przypadku, jeśli odpowiedzialność za nieobecność lub konieczność rezygnacji z zajęć leży po stronie Kursanta. Wyjątkowe sytuacje (np. komplikacje zdrowotne, kontuzje, itp) będą rozpatrywane indywidualnie. Nie ma jednak możliwości otrzymania zwrotu kosztów, ani możliwości odrobienia zajęć, na których nieobecności się nie zgłosiło z wyprzedzeniem.
  24. Aktualny regulamin znajduje się na stronie internetowej: https://dumtek.pl

ZASADY ROZWIĄZANIA UMOWY – REZYGNACJI Z KURSÓW REGULARNYCH 

  1. W przypadku rezygnacji z kursu minimum 7 dni przed terminem kolejnych zajęć kursu przysługuje 100% zwrotu kosztów niewykorzystanej części karnetu miesięcznego.
  2. W przypadku rezygnacji z kursu w terminie krótszym niż 7 dni, ale nie później niż 2 dni przed terminem kolejnych zajęć wpłata za miesięczny karnet zostaje przeniesiona na pokrycie kosztów innych zajęć lub warsztatów.
  3. Przy rezygnacji mniej niż 2 dni przed kolejnymi zajęciami z kursu kursantowi nie przysługuje zwrot kosztów niewykorzystanej części karnetu.

ZASADY ROZWIĄZANIA UMOWY – REZYGNACJI Z WARSZTATÓW

  1. W przypadku rezygnacji powyżej 7 dni przed warsztatami: całkowity zwrot kosztów warsztatów lub – na wniosek kursanta – przesunięcie ich na inne warsztaty.
  2. W przypadku rezygnacji z zajęć od 7 do 2 dni przed warsztatami: przesunięcie poniesionych kosztów na inne warsztaty lub zajęcia.
  3. W przypadku późniejszej rezygnacji nie ma możliwości zwrotu kosztów.
  4. Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej, na adres mailowy: kontakt@dumtek.pl